Service-/reparatieverzoek?

Heeft u een daklekkage of is er een andere reparatie aan uw dak nodig? Neem dan contact met ons op. Dat kan ook als u nog geen klant bent van MASTUM. We proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.


Klik op de onderstaande knop om uw reparatieverzoek digitaal aan ons door te geven.

Service -reparatieverzoek melden

Calamiteit?

Calamiteit die niet kan wachten (alleen in het weekend, tijdens een feestdag of op een avond)?



Klik op de onderstaande knop om uw calamiteit digitaal aan ons door te geven.

Calamiteit melden

Service-/reparatieverzoek?

Heeft u een daklekkage of is er een andere reparatie aan uw dak nodig? Neem dan contact met ons op. Dat kan ook als u nog geen klant bent van MASTUM. We proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.


Klik op de onderstaande knop om uw reparatieverzoek digitaal aan ons door te geven.

Reparatieverzoek melden

 

Digitaal uw melding doorgeven melden

Heeft u een daklekkage of is er een andere reparatie aan uw dak nodig? Neem dan contact met ons op. Dat kan ook als u nog geen klant bent van MASTUM. We proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.


Klik op de onderstaande knop om uw reparatieverzoek digitaal aan ons door te geven.

Reparatieverzoek melden

 

Adresgegevens

Locatie De Meern

Veldzigt 58b
3454 PW De Meern

T: 030 - 264 20 60
E: info@mastum.nl


Locatie Waddinxveen

Coenecoop 23
2741 PG Waddinxveen

T: 0182 - 23 20 22
E: info@mastum.nl